2012. augusztus 26., vasárnap

I. Kőszív ~ Magyarázat mindenről

Sziasztok. Nos... Sokat gondolkodtam, tényleg rengeteget. Annyi alkonyatos történetem volt már, és egyik se sikerült valami jól, mindegyik olyan lett amilyet életem apróbb szakaszai hangulata szerint kezdtem el írni, s mikor elment a hangulatom, a történetek írása kényszeres lett és elrontottam vagy éppen nem írtam rá többet. Én nem akarok ilyen történetet, bármennyire is szeretem azokat akik látogatják blogjaimat és kommentelnek nekem nem megy. Így nem. Így hát úgy döntöttem, hogy kezdek egy történetet amit ingatag lábon elindítok itt blogspoton. Biztos vagyok benne, hogy most azt kérdezitek: Ez miért lenne más? A válasz egyszerű. Mert bár a Meyer szabta határokon belül maradok -félig meddig- mégis másmilyen lesz... Olvassátok el a tartalmat és meglátjátok, hogy értem:

Miután Edward Cullen elhagyta Bellát a lány beleszeretett a jóképű William Fray-ba. Fiatalok voltak még mikor született egy lányuk, de Bella belehalt a szülésbe, William pedig örökbe adta szerelmük gyümölcsét egy Simon Lyle nevű férfinak majd öngyilkos lett. A Lyle Família generációkon át Forksban élt. Évek múlva mikor a Cullen családot már hírből sem ismerték az ott lakók Carlise és családja visszaköltözött a mind a hét vámpír szívének kedves helyre. Csakhogy egyikük sem számított Isabella Lylera, aki szinte ikertestvére lehetne Edward volt szerelmének...

Nos... Lehet, hogy most hirtelen érdekesnek tűnik így, de többet nem árulhatok el. Minden fejezet után lesz egy "Mi micsoda?!" rész, amiben részletes magyarázatot adok a történtekről ha a helyzet úgy kívánja, de természetesen bármit kérdeztek, válaszolok. -amennyiben nem titok- Aki szinte elszakíthatatlanul kötődik Bella és Edward szerelméhez az se zárja be azonnal az ablakot, mert annyira nem lesznek mások ők, mint a jól megszokott szerelmesek.

Különbségek kettőjük között:

-Isabella külseje más. Elszakadtam a jó öreg csokoládé barna szemektől és a gesztenye barna hajtól mivel az én szereplőmhöz nem ilyen meleg színek illenek. Isabella nem egy jóságos ártatlan őzike, sokkal inkább egy démon. -jelképesen mondom, ezt akár úgy is közölhettem volna, hogy Isabella egyszerűen tinédzser akinek ráadásul nehezebb is az átlagnál-
-Bella ügyetlen volt és szégyenlős. Isabella nem gátlástalan, de jóval többet mer megmutatni magából, nem két bal lábas és tud is a saját erényeiről.
-Bella beilleszkedése a gimnáziumba könnyen ment, mindenki rögtön elfogadta, öt udvarlója is lett (Edwarddal, Jacobbal együtt) míg Isabella nem fogadják el, bár se ő se a többiek nem tesznek annak érdekében, hogy barátok legyenek.

Egyenlőre ennyit Isabella-Bella dologról, több is lesz, de ezek a szembetűnőbbek.

Most pedig elmondom Nektek, hogy mit találtam ki annak érdekében, hogy ne haljon hősi halált ez a történet néhány fejezet után...
-Úgy döntöttem, hogy minden nap FÉL ÓRÁT minimum szánok majd a fejezetre, iskola időben is. -kivéve ha valami dolgozatra tanulok, akkor attól függ mennyi fér bele az időmbe- Így a heti friss talán menni fog. Egyenlőre nem tudom melyik nap fogom hozni a fejezeteket, ez be fog állni egy idő után.
-Részekre bontom a történetet. Az első rész a Kőszív. Egy rész 5-15 fejezet lesz. Minden rész egy szakaszt fog jelezni Isabella életében. Mivel a történet cselekvési szálát nagy vonalakban már tudom, ezért a részek címei is megvannak. Ezeket nem árulom el. Két rész között lehet nem lesz szünet, de az is lehet, hogy 1-2 hónap kimarad. Így lesz időm pihenni is esetleg. Ezeket igyekszem majd úgy megcsinálni, hogy ne legyen függő vég, legalábbis ne nagy.

Kérlek kommenteljetek Nekem mivel nagyon sokat számít. Például a memories and liestől is részben azért ment el a kedvem mert a sok rendszeres olvasó ellenére Sem kaptam rendesen kommentet, s mikor nyáron nem nagyon volt időm EGY ember SEM érdeklődött, hogy hol is van a friss....

Az utolsó... Az írói nevemtől elszakadtam a nevem Heni. (Henicassy esetleg, mivel a Cassy név azért mindig is fontos lesz nekem) Azt hiszem ideje, hogy ne álnév mögé rejtőzzek. Nekem is van nevem:)

Ezer puszi mindenkinek aki elolvasta ezt és rendszeres olvasónak áll. (ÉS KOMMENTEL!!!)
Heni

2 megjegyzés:

Pati írta...

Szia!
Nekem nagyon tetszik a történet alapja! Kíváncsi vagyok mit fogsz belőle kihozni! Várom az első részt vagy prológust! Puszi. Pati.:)

Henicassy írta...

Szia Pati!

El sem tudod hinni, hogy mennyire örülök annak, hogy írtál :) Igazából nem hittem volna, hogy bárki is eleget tesz kérésemnek, és ír nekem valamit. Különösen örülök annak, hogy nem egy félmondatot írtál, hogy: "Jó lett. Várom frisset. Szia."
Nem tudom láttad-e már, de felraktam a prológust. Nagyon nagyon örülnék, ha oda is kapnék egy véleményt, az első fejezetből eddig a múltbéli jelenet van meg...
Puszi: Heni.